Prekių grąžinimo taisyklės

Džiaugiamės, jog perkate pas mus ir siekiame, kad mūsų prekės bei paslaugos džiugintų jus puikia kokybe.

Taip pat kviečiame susipažinti su prekių grąžinimo nuostatomis

  1. Norėdami grąžinti prekes, užpildykite prekių grąžinimo aktą.
  2. Prekes galima grąžinti per 14 dienų nuo prekių gavimo dienos.
  3. Prašymą dėl pinigų grąžinimo gali pateikti tik tas asmuo, kuris mokėjo už kuponus. Pinigus ne vėliau nei per dvi savaites nuo prašymo gavimo dienos grąžiname į banko sąskaitą, iš kurios buvo padarytas apmokėjimas perkant kuponus.
  4. Primename, kad remiantis LR Civilinio Kodekso 6.228 straipsnio nuostatomis kosmetikos ir parfumerijos kokybiškos prekės yra nekeičiamos ir negrąžinamos.
  5. Gavę nekokybišką prekę, nedelsdami kreipkitės į prekės pardavėją, kuris nurodytas kupone. Prekės pardavėjas nustatys Jūsų nurodytų prekės trūkumų atsiradimo aplinkybes ir jei šie bus objektyvūs arba atsiradę ne dėl pirkėjo kaltės netinkamai naudojant ar laikant prekę, esant galimybei tokios prekės bus pakeistos kokybiškomis arba per 14 dienų už jas grąžinti pinigai. Prekės kokybės vertinimas ir keitimas gali užtrukti iki keturių savaičių.
  6. Prekės grąžinamos per DPD kurjerį:

Grąžinimo kaina (DPD siuntos paėmimo ir pervežimo paslauga): 4 Eur
PREKIŲ GRĄŽINIMO KAINA BUS IŠSKAIČIUOTA IŠ GRĄŽINAMOS PINIGŲ SUMOS.

Grąžinamas prekes supakuokite ir paruoškite siuntimui. Jūsų nurodytu adresu per 1–3 darbo dienas atvyks DPD kurjeris atsiimti siuntos, prieš atvažiuodamas kurjeris informuos Jus telefonu. Užpildžius grąžinimo aktą darbo dienomis iki 14 val., siunta iš Jūsų bus paimta jau kitą darbo dieną. Siuntos surenkamos nuo 8–18 val.

  1. Siunčiamoje siuntoje turi būti:
    1. prekės (su etiketėmis ir originaliose pakuotėse);
    2. užpildytas grąžinimo aktas.
  2. Gavę sugadintą pakuotę ar prekę, kuri neatitiks grąžinimo taisyklių reikalavimų, ją grąžinsime siuntėjui.